Створення бренду компанії або особистого бренду.
Бренд - це не логотип і не рекламна стратегія. Як стверджує американський маркетолог Марті Ньюмейер, бренд - це шосте почуття клієнта про продукт, послугу або компанію. Наше завдання - лише допомогти людям направити це почуття в правильне русло.
1. Визначення цілей розробки бренду - Хто я? Де я? Чого я хочу?
2. Неймінг та реєстрація торгової марки - Назва бренду / торгової марки має: виділятися серед назв конкурентів;
3. Створення логотипу і фірмового стилю компанії - розробка логотипу, тому що якщо назва - це ім'я бренду, то логотип - його обличчя, а також фірмового стилю - графічне вираження того, чим компанія відрізняється від конкурентів, а саме - написання назви;
4. Створення брендбуку - настільної книги бренду - документа, який систематизує всі ідеологічні елементи бренду, формує його комплексну картину, а також містить звід правил по використанню графічних і вербальних компонентів.
5. Створення елементів візуальної комунікації і їх виробництво - повний перелік того, яким люди побачать ваш продукт.